از آنجا که جلب رضایت مشتریان همواره برای شرکت پارتیکان حائز اهمیت بوده و باعث رشد و بالندگی شرکت می گردد، باشگاه مشترکین این منطقه نمونه به منظورسپاس و قدردانی از مشتریانی که به صورت پیوسته از این مجموعه بازدید و از زیر مجموعه های خدماتی آن استفاده می نمایند تاسیس گردیده در این راستا اقدام به ارائه خدمات و سرویس های ویژه برای مشتریان خود نموده است .
در این باشگاه مشتریان بسته به خرید خود از مجموعه واحد های خدماتی عضو باشگاه در سه سطح آبی ،نقره ای و طلایی جای خواهند گرفت .
کارت هوشمند پارتیکان :
کارت پارتیکان یک کارت هوشمند با قابلیت شارژ امتیاز در سه سطح آبی، نقره ای ، طلایی جهت دریافت مجموعه ای از خدمات و سرویس های ویژه از فروشگاه های واقع در منطقه نمونه گردشگری قلعه سر شیر می باشد.
با استفاده از این کارت مشتریان دو نوع امتیاز به دست می آورند که شامل :
امتیاز سطوح : این امتیاز قابل خرید و فروش نبوده و صرفا در جهت ارتقا به سطوح بالا تر مورد استفاده قرار می گیرد.
امتیاز اعتباری : در این نوع امتیاز به ازای هر امتیاز خرید مبلغی اعتبار به مشتری تعلق می گیرد که می تواند در خرید های بعدی از آن استفاده نماید.
عضویت در باشگاه منطقه نمونه گردشگری قلعه سر شیر :
شما می توانید با خرید از واحد های خدماتی این منطقه نمونه عضو این باشگاه شوید و با پر کردن فرم عضویت و ارائه شماره ملی به عضویت این باشگاه درآیید و کارت آبی پارتیکان را دریافت نمایید .
نحوه امتیاز دهی در سطح آبی :
در سطح آبی به ازای هر 000/100 ريال خرید یک امتیاز اعتباری نیز دریافت خواهید نمود .
خدمات سرویس های  ویژه کارت آبی :
1-    خدمات و سرویس های ویژه روز تولد و عید سعید فطر و مناسبت ها
2-    تخفیف ویژه از چایخانه سنتی 5 %
3-    تخفیف ویژه از کافی شاپ 5 %
4-    تخفیف ویژه از زمین های ورزشی 5 %
5-    استفاده از امور خدمات سایت در قسمت باشگاه امور مشترکین
نحوه امتیاز دهی و ارتقا به سطح نقره ای :
هر گاه که امتیاز به 15000 امتیاز رسید کارت نقره ای برای شما صادر خواهد شد . در این سطح به ازای هر 000/100 ريال و خرید 2 امتیاز و همچنین 2 امتیاز به عنوان اعتبار در کارت شما ذخیره می شود. کارت نقره ای تا یکسال از زمان صدور برای شما معتبر خواهد بود اگر در طول این یکسال 20000 امتیاز کسب نمایید کارت نقره ای برای یکسال آینده نیز معتبر خواهد بود و اگر کمتر از 20000 امتیاز کسب نمایید به سطح آبی باز خواهید گشت.
لازم به ذکر است به محض رسیدن امتیازات به 15000 امتیاز مجددا کارت شما به سطح نقره ای ارتقا خواهد یافت .
خدمات و سرویس های ویژه کارت نقره ای :
1-    خدمات و سرویس های ویژه روز تولد و عید سعید فطر و مناسبت ها
2-    تخفیف ویژه از چایخانه سنتی 10%
3-    تخفیف ویژه از کافی شاپ 10 %
4-    تخفیف ویژه از زمین های ورزشی 10 %
5-    تخفیف ویژه از رستوران 10 %
6-    استفاده از امور خدمات سایت در قسمت باشگاه امور مشترکین

نحوه امتیاز دهی و ارتقا به سطح طلایی :
شما می توانید با کسب 35000 امتیاز عضو طلایی باشگاه شوید .
نحوه امتیاز دهی در این سطح به این صورت خواهد بود که به ازای هر 000/100ريال خرید 5 امتیاز و همچنین 5 امتیاز به عنوان اعتبار در کارت شما ذخیره می گردد .
کارت طلایی تا یک سال از زمان صدور معتبر خواهد بود اگر در طول این یکسال شما 50000 امتیاز کسب نمایید کارت برای یکسال آینده نیز طلایی باقی خواهد ماند در غیر این صورت به سطح نقره ای تنزل خواهید کرد .
لازم به ذکر است به محض رساندن مجدد امتیازات به 35000 امتیاز کارت طلایی برای شما صادر خواهد شد.
خدمات و سرویس های ویژه کارت طلایی :
1-    خدمات و سرویس های ویژه روز تولد و عید سعید فطر و مناسبت ها
2-    تخفیف ویژه از چایخانه سنتی 20%
3-    تخفیف ویژه از کافی شاپ 15 %
4-    تخفیف ویژه از زمین های ورزشی 15%
5-    تخفیف ویژه از رستوران 15 %
6-    تخفیف ویژه از تالار 15%
7-    استفاده از امور خدمات سایت در قسمت باشگاه امور مشترکین
استفاده از اعتبار موجود در کارت ها
 مشترکین باشگاه در هر خرید به ازای هر امتیاز به همان نسبت از امتیاز اعتباری نیز برخوردار خواهند بود که می توانید در خرید بعدی خود از این امتیاز استفاده نمایید :
لازم به ذکر است هر یک امتیاز 1000 ريال  امتیاز اعتباری برای مشترک ایجاد خواهد کرد .
صدور مجدد کارت در صورت مفقود شدن یا خرابی :
در صورت مفقود شدن یا خراب شدن کارت جهت صدور مجدد دارنده کارت می بایست با امور مشتریان منطقه نمونه گردشگری قلعه سر شیر با شماره تلفن : 37226450-031 یا از طریق سایت تماس حاصل نموده و با اعلام نام و شماره ملی و تلفن تماس مراتب را به  اطلاع  باشگاه برساند تا کارت جدید با مشخصات و امتیازات کارت مفقوده یا خراب شده مجددا برای مشترک صادر گردد. 
لازم به ذکر است که در کارت جدید  تمامی امتیازات کارت قبلی محفوظ خواهند ماند.
قوانین استفاده از خدمات و سرویس های باشگاه مشتریان
1- فقط دارنده کارت می تواند از خدمات و تخفیفات آن استفاده نماید
2-  برای عضویت در سیستم امور مشترکین به همراه داشتن کارت ملی الزامی است
3- حداکثر جهت 50 درصد از مبلغ فاکتور می توان از امتیازات اعتباری موجود در کارت استفاده کرد .
4-دارندگان کارت قادر به هدیه کردن و انتقال امتیازت به اشخاص دیگر نیستند.
5- کارت عضویت حداکثر تا 48 ساعت پس از تکمیل اطلاعات فعال می گردد .
6- استفاده از کارت عضویت به معنای آگاهی داشتن و تبعیت از قوانین مملکتی و باشگاه می باشد و در صورت هر گونه تخلف ، مجموعه مجاز به لغو کردن کارت و امتیازات آن می باشد.
7- دوره زمانی کارت عضویت یک ساله می باشد.
8- تمام درصد ها و تخفیفات تا پایان سال 95 معتبر می باشد و لیست جدید تخفیفات برای سال 1396 در بهمن ماه سال 1395 ارائه خواهد شد.

طراحی سایت توسط NPRZ